Wij doen ons uiterste best om tafelvoorkeuren te honoreren. Echter kunnen wij geen tafelvoorkeuren garanderen. Vermeld je voorkeur bij je reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Beloven kunnen we en doen we niet…. maar onsz best doen we zeker!
VEELGESTELDE VRAGEN
Heb je een vraag? We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met Onsz op.
UIT ETEN BIJ ONSZ
Wat houdt een avond tapas eten bij Onsz in?
Bij Onsz kun je Onbeperkt genieten van tapas.
Je kiest een arrangementsvorm:
• Early Tapas (exclusief consumpties) waarbij je 2 uur lang onbeperkt tapas mag bestellen. Aanvangen om 16.30 uur of 17.00 uur.
• Onbeperkt Tapas (exclusief consumpties) waarbij je heel de avond onbeperkt tapas mag bestellen.
• All-in Tapas waarbij je heel de avond onbeperkt tapas mag bestellen én waarbij de basisconsumpties* gedurende 3 uur lang zijn inbegrepen.
(*Pils van de tap, (0,0%) Radler, Huiswijnen (en sangria), Frisdranken, Vruchtensappen, Koffie en Thee)
Gedurende de avond kun je twee gerechtjes per persoon per ronde bestellen, deze worden bereid en geserveerd, en u mag weer een nieuwe ronde bestellen…
Zoveel rondes als je wenst of de tijd toestaat.
Op de pagina van jouw Onsz vestiging kun je de tapaskaart bekijken, zodat je een indruk krijgt van de gerechtjes die wij serveren.
Zit er een maximum tijd aan een avondje tapas eten verbonden?
Ja, bij ‘Early Tapas’ heb je de tafel 2 uur tot je beschikking tegen een voordeliger tarief.
Vijftien minuten voorafgaand aan de eindtijd word je verzocht de glaasjes leeg te drinken.
Bij Onbeperkt of All-in heb je de gehele avond de tafel tot uw beschikking tegen regulier tarief. (bij All-in is er wel een tijdsduur van 3 uur aan de consumpties gebonden)
Hoeveel gerechtjes mag ik per ronde bestellen?
Je kunt per ronde 2 gerechtjes per persoon bestellen, daarnaast is het mogelijk om extra ‘Tapas Voor Erbij’ te bestellen (salade, groenten, frietjes) als 3e item
Ik heb een tafel voorkeur, kan dit?
ALGEMENE VRAGEN
Zijn alle Onsz Restaurants rolstoelvriendelijk?
Niet al onsze restaurants zijn even rolstoelvriendelijk of beschikken over een rolstoeltoilet. Daarnaast hebben sommige locaties (half) hoge tafels.
Kom je Onsz bezoeken met een rolstoel, gelieve dit aan te geven bij de reservering zodat wij hier met de tafelplaatsing rekening mee kunnen houden.
Mag ik mijn huisdier mee nemen?
Huisdieren zijn bij Onsz uitsluitend op het terras toegestaan, binnen helaas niet.
Hulphonden zijn natuurlijk te allen tijde zowel binnen als buiten toegestaan.
Doen jullie iets speciaals voor jarigen en jubilea?
We zetten de jarigen graag in het zonnetje met een vuurwerkje bij het dessert. Hiervoor noteren we graag de naam en leeftijd van de jarige job of jubilaris. We willen je vragen dit bij de reservering bekend te maken zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van jullie restaurants?
In de buurt van al Onsze vestigingen is voldoende (openbare) parkeergelegenheid. Let op, in Oss, Hilvarenbeek en Valkenswaard moet u tot 18.00 uur (en op koopavonden tot 21.00 uur) betaald parkeren op de openbare parkeerplaatsen. (op Zon- en feestdagen is parkeren gratis)
Kijk voor de actuele informatie op de parkeerautomaat.
Hebben jullie airco?
Al onsze filialen zijn voorzien van airco of klimaatbeheersing.
RESERVEREN BIJ ONSZ
Hoe kan ik reserveren bij Onsz Restaurant?
Kijk op jouw gewenste filiaalpagina, daar kun je online reserveren.
(t/m 10 personen).
Je kunt onsz binnen openingstijden ook telefonisch raadplegen, onsze collega’s staan u graag te woord.
Vriendelijk verzoeken we je wel zoveel mogelijk overdag te bellen. Vanaf een uur of 17.00u zijn we vaak druk met gasten in het restaurant.
Hoe moet ik mijn (online) reservering annuleren of wijzigen?
Annuleringen of wijzigingen kun je uitsluitend telefonisch doorgeven. We verzoeken je vriendelijk, doch dringend, dit niet via een mailtje te doen.
Kijk onder het kopje contact voor de contact informatie van Onsze restaurants.
Hoe ver vooruit moet ik reserveren bij Onsz?
De weekenden zijn vooralsnog enorm populair. Wij raden je daarom aan om voor deze dagen vroegtijdig te reserveren (circa +/- 3 tot 4 weken van tevoren ). Om te reserveren op een doordeweekse dag, raden wij aan om dit minimaal 1 a 2 twee weken vooraf te doen om teleurstelling te voorkomen.
Kun je last minute reserveren bij Onsz?
Ja, dit kan uiteraard op basis van beschikbaarheid.
Een beller is sneller, maar reserveren via de website kan natuurlijk ook.
Helaas Onsz zit vol gereserveerd, hebben jullie een reservelijst?
Helaas, wij hebben geen reservelijst. Wij raden je aan om op de dag van je gewenste bezoek, met het restaurant telefonisch contact op te nemen of er tafel is vrijgekomen.
ALLERGIEËN & DIEETWENSEN
Ik heb een allergie, kan ik bij Onsz eten?
We houden rekening met de 14 allergenen die door de NVWA verplicht zijn gesteld.
Ben je allergisch of intolerant voor een allergeen, bekijk dan onze allergenenkaart.
Onsz keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden met je allergie.
Wij kunnen niet 100% uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van een stof waarvoor je allergisch bent.
Op de reguliere kaart staat middels een icoontje aangegeven welke gerechten er
Glutenvrij mógelijk, Lactosevrij mógelijk en Vegetarisch mógelijk te bestellen zijn. (geef dit dus wel even door)
Daarnaast hebben we icoontjes geplaats achter gerechten met Varkensvlees en gerechten die Ongeschikt bij zwangerschap zijn.
Ik ben zwanger, kan ik bij Onsz komen eten?
Het is zeker mogelijk om met zwangerschap bij Onsz te komen eten.
Gerechtjes die niet geschikt zijn, staan met een symbool op de menukaart aangegeven. Er blijft ruim voldoende keuze over om je buikje rond te eten 😉
Bij twijfel check de Zwangerhap app van het Voedingscentrum
Hebben jullie ook veganistische gerechten?
Nee, wij hebben geen veganistische gerechten. Hier kunnen we helaas ook geen rekening mee houden.
Voor onze vegetarische gasten hebben wij een uitgebreide keuze, gerechten die vegetarisch zijn staan op de menukaart aangegeven met een symbool.
Ik heb een maagverkleining gehad, kan ik bij Onsz komen eten?
Dit kan, we bieden de mogelijkheid om ‘Tapas Los’ te bestellen.
Je betaalt dan per gerecht; op die manier kun je toch lekker mee tafelen zonder een arrangement af te hoeven nemen.
MET EEN GROEP NAAR ONSZ
Kun je ook met een grote groep bij Onsz komen eten?
Ja, dat is mogelijk. Online kun je reserveren tot en met 12 personen; grotere gezelschappen kunnen telefonisch met ons contact opnemen.
Is het mogelijk om gebruik te maken van een drank arrangement?
Dit kan zeker, wij raden je aan om gebruik te maken van het Onsz All In arrangement.
Hierbij kun je Onbeperkt tapas eten én 3 uur lang onbeperkt gebruik maken van pilsener van de tap, Amstel Radler (+0,0%), Frisdranken, Huiswijnen (incl. Sangria), Koffie en Thee. Voor speciaal bieren of bijv. mixdranken hanteren we een kleine toeslag per consumptie.
Meer informatie over Onsz All In vind je onder het kopje Tapaskaart in het menu.
Kunnen we apart / per persoon afrekenen?
Helaas is het niet mogelijk om de gehele rekening op te splitsen en per persoon te betalen.
We presenteren jullie na afloop 1 totaalrekening, welke ook in 1 keer voldaan dient te worden. Vriendelijk verzoeken we jullie zélf om de financiën onderling te regelen.
MET DE KIDS NAAR ONSZ
Hanteren jullie kinderprijzen?
Kids kunnen gebruik maken van het het kindermenu. Hierop staan los geprijsde gerechtjes zoals een soepje, frietjes met snack of toetjes.
Indien de kids onbeperkt tapas willen mee-eten genieten ze een kindertarief van 50% korting op het volwassen tarief . Let op dit geldt alleen als ze jonger zijn dan 12 jaar. (Dus tot en met 11 jaar genieten ze het kindertarief).
Bekijk het kindermenu op de pagina van jouw Onsz vestiging onder het kopje Menu.
Hebben jullie ook een kinderspeelhoek?
Al Onsze restaurants, m.u.v. Onsz Nuenen en Valkenswaard*, hebben een gezellig ingerichte kinderspeelhoek.
(*) We hebben hier wel spelletjes en kleurplaten om je urenlang te kunnen vermaken.
CADEAUBONNEN
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Jazeker, onsze papieren cadeaubonnen zijn tijdens openingstijden verkrijgbaar in het restaurant.
De cadeaubonnen zijn met een vrij bedrag in te vullen.
Tevens kun je 24/7 online een digitale cadeaubon bestellen, die je direct met Ideal kunt afrekenen en ontvang je binnen enkele minuten per mail.
Hoe lang zijn jullie cadeaubonnen geldig?
Onsze cadeaubonnen zijn 2 jaar geldig na de datum van uitgifte.
Ik heb een (VVV) bon, kan ik deze bij jullie inleveren?
Wij accepteren uitsluitend Ons Restaurant cadeaubonnen én Resengo-bonnen.;
Overige bonnen zoals VVV en Dinervouchers accepteren wij niet.